Wednesday, 9 November 2011

dYe HaDiR!!!

 huh!!!
  dye tepon aq..aq serba salah na jawab or x..last-2..aq jwb jgk dye call..tibe-2 aq dnga suare dye...
  aq rase na nangis...sebb aq terlalu indu kt dye...heh...cedihnye..:'(..
  ya Allah..kuatkan la semangat aq...aq rase sayu sngt di hati nie..
  sebelum putus mmg aq ngn dye lama x jmpe...jp g putus..makin bertambah indu at dye..
  td dye call,aq dengar sore dye,aq rase na nangis..sbb terlalu indu kn dye.. mcm ne nie...
  kenape aq di duge sebegini....ya Allah..kuatkan la semangat aq ya Allah.... aq terlalu
  syg kn dye..aq tkot kehilangan dye sebenanye...tp,ape yg aq leh wat andai mmg dye bkn utk aq...
  harap...aq akn menjadi seorang wanita yg lebih kuat...
                           salam sayang dari puteri impian..!!!..
                               utk zahari syunk..!!!

Tuesday, 8 November 2011

dIpErMaInKaN!!!

herm...cedihnye...
aq rase seperti dipermain-2 kn lg...ble time na jmpe msg mcm na rak...ta na lgsung bnti msg...
bile da jmpe ni ko wt kt aq..ko diamkn dri ko...ko engt ko boleh bodohkn aq lg... nasib baik hati aq da keras..ta lmbut mcm dlu....btol-3 mnyaktkn hati... klau x syg ..x suke ckp la..nie x... klau na jmpe pndai plak ko msg aq,cntact aq nie la.bile da jmpe ko snyp... bgos tol ek llki mcm ko nie...tp aq ta kn tertipu utk kli ke-2 ...sbb dlu aq pn pnh kena ngn ko gk ...aq akn lbh berhati-2 ngn ko... jgn pk aq msih bdk yg ko leh permain kn...aq da dewasa...aq thu klau ko hanye na main-2 kn perasaan aq..sory..sblm ko kenakan aq...aq akn setiap sedie utk berhadapan ngn llki mcm ko nie.. ko thu ta...
 kn bgos klau ko rase ape yg aq rase...ape yg ko da wt kt aq..
 aq na ko rase mcm ne sakitnye hati aq bile di perlakukan mcm tuh..
          damn it!!! x gune!!!

Monday, 7 November 2011

mUnCuL kEgEmBiRaAn!!

hye cemue..hehe..
ari nie aq ta thu ape prsaan aq..sama ade gmbire ke.sedih ke...sbb aq dlm keadaan yg seronok dan bahagie..dye tbe-2 msg aq..dye na aq kembali pada dye..tp,susah la aq na terime dy balik.. ta thu knpe...
hermm???..mcm ne nie..aq dlm keadaan yg keliru sngt-2...ape yg mngelirukan aq ialah aq na dye kmbali dlm idup aq..aq inginkan dye dlm idup aq..tapi kn,aq x leh la na lupekan ape yg dye wt kt aq..aq rase sakitnye ya Allah...hanye kau saje yg thu..betapa peritnye hati aq..saat aq sedih,org yg penah aq syg,org yg penah aq cinte..kembali memujuk aq..aq rase happy..tp aq ta thu sama ade iye akn jadi milik aq or
x..hurm..tp,aq ta kn sedih,sbb ati aq msih syg n cinte kn dye..meskipun btape sakitnye hati aq dye wat..cume mslh aq..ade lah..aq ta leh trime dye lg...
  hurm..harap aq bleh menjadi seorang yg kuat..
    muahx..i love u..

Sunday, 6 November 2011

kEiNdAhAn CiNtE!!!sEkSaNyE cInTe

  hye cume..hehe..aq de 1 story yg mgkin jgk klaka,yg mgkin jgk sedih,yg mgkin jgk...erm... ape-2 la tafsiran yg bleh korg sume berikan..tp,bgi aq story nie sedih..
                 de seorg pmpn n llki,kisah ini berlaku ktike ie form5 dn llki ini blja di poli..mrke tggl berdekatan..ie berkawan,mreka bkwn..mkin lme hbngn mreka makin rapat, hati???  hati ada lh 1 pkre yg ssh kite na tafsirkn da bley wt kite jd keliru..hehe..pmpn nie mule syg..jtuh cinte kt llki nie..dn llki nie pn syg kn pmpn nie,malangnye cinte llki nie blom tntu ade pd diri llki itu terhadap pmpn ini..walaupun pmpn nie thu yg llki ni tlh m'punyai kekasih hati yg mrupakan 1 tmpt blja dgn nye..pmpn n llki nie mmg sntiase cntact..shinggekn pmpn itu mkin syg dn cintekn llki itu..1 hri,mreka b'due mluahkn isi hati masing-2 dn sling mngakui sling mnyayangi..tp,hnye pmpn ini yg mngatkn dye cinte llki ni..llki ini plak keliru sbb dye seperti terpergkp di tgh-2 lautan antre aq dn kksihnye..tp pmpn ini bersabar dn tros bsbr..mrke cntact sprti biase dn smkin tmbul prsaan syg pmpn ini kpde llki ini.tbe-2 1 msg yg d'trime oleh pmpn itu drpd llki tersebut dgn mngatakan ,"aq na ko tunggu aq,aq akn jge ko seperti kuage,kksih,kwn,adik".. pmpn ini tsenyum sndr sbb llki ini sprti mberikn harapan kpdanye..llki ini akhirnye balik smle ke poli krne khususnye sudh abs..sprti biase pmpn nie mnunggu msg drpd llki itu,tp sygnye..ta de 1 msg drpd llki itu,pkre ini berlanjutan tros dn tros m'buat kn pmpn ini terkilan,sedih krne tlh diperlakukan seperti ini..akhirnye,pd 1 hari pmpn ini mgkin tlh mbuat kptusan utk mrelakn llki itu pergi dr khidupannye..dn cube utk lupekn llki tersebut..pmpn ini lalu menukar no.fon spye llki itu tdk dpt mhubunginye... makin pmpn ini ingin melupakan llki ini,mkin byk bayangan llki ini mncul..oleh mgkin sbb pmpn nie syg n cintekn llki ini setulus hati dn keikhlasan..pd 1 hari,pmpn ini mmpi 3x  llki itu pd hari yg berlainan balik sni,dn keesokn harinye llki ini ade,dy balik..3x blaku..dn makin lama..dgn hnye skli mmpi..esoknye llki ini balik..mmpi itu sprti mberithunye llki itu akn pulg walaupun llki itu tdk mmbrithu kpde pmpn tsebut..kdg-2 susah na percaye kn boleh terjadinye perkara mcm tu..tp pkre itu btol-2 berlaku..jd pmpn ini ta sggp lg hatinye terluka,dn utk mlupakan llki itu,pmpn itu tlh bercadang utk bjmpe dgn llki itu pd ml ari sabtu di tmn..pmpn itu mluahkn sume yg t'pendam dlm hatinye,tbe-2 llki itu m'persoalkn tntg pmpn itu tuka no.fon ta bgthu dye..pmpn itu mjwb "x de gune ko ade no aq klau ko ta contact aq".llki itu tros kasi b'mcm-2 alasan..tp tdk dipedulikn oleh pmpn itu krne kecewa yg t'amt sngt t'adap llki itu..slps b'bncg pmpn itu engt ta kn mncul lg llki itu dlm mmpi,tp msih ade..shgge la 1 hari pmpn itu da bleh trme khdiran llki lain yg mnyayanginye..dn akhirnye mmpi itu tdk kmbali..tp mreka still bkwn..
       pngjaran dr story nie,kte mmg memerlukn cinte yg tulus ikhlas..dan.. yg pling pntg..
       kite harus mncintai org yg cintekn kite..cari org yg cintekn kite..
       cari org yg sygkn kite..setie pada org yg cintekn kite..
                       

                    cerite yg blaku pd aq sndiri..TeNtAnG PuTeRiiMpIaN!!
                             keindahan cinte!!!seksanye cinte!!!

smbongngn crite ini akn berlaku apabila pertanyaan!!!kekalkah???hbngn pmpn ini dgn llki yg dikatakan tlh muncul menyayanginye dan mencintainye..

Saturday, 5 November 2011

RiNdU kAmU!!!

adoiii.....nape?ari nie aq rse indu plak kt ko..mkin aq cube na lupekn ko..
makin ko muncul dlm pndangan aq...aq msih ssh utk lupekn ko.. nape?nie sume hrus terjadi..
sayunye hti aq bile teringt kn ko..rindu dgn kmnjaan ko..snyumn ko..kenakln ko.. gurauan ko..
ketawe ko..prngai ko..sume tntg diri ko..aq indu sngt..bia pn org ckp jgn ingt ko lg..tp aq ta bley..
sbb cinte aq pd ko tlalu kuat utk aq buang..tlalu byk knangn mnis ko ngn aq..
ta kn de sape yg akn phm ape yg aq ingin kn dlm hati aq.
     aq ingin ko..aq ingin bersama ko...aq ingin cinte dn kasih syg ko..
     aq ingin kn ko dlm idup aq utk slmenye...
tp..aq ta thu ape yg perlu aq buat utk lupekn ape yg ko da wt kt aq...
aq da cube utk lpekn ape yg ko katekn pd aq..tp ssh utk aq lupekn kate2 ko yg mnyakitkn ati aq..
aq ta kn buang ko dr dlm diri aq...tp aq kena cube mnjd seorg yg kuat na hadapi nie sume...
                  aq syg dn cintekn ko smpai bile-2..
                    i love u syunk...
                         muahx....

Friday, 4 November 2011

HaRuSkAh!!!

 hurm!!!..:'(
ape?aq perlu buat..patot ke aq terime dye semule dlm idup aq..
lepas ape yg ko da wt kat aq..
hati aq mmg syg kn ko...cintekn ko..dan kalau boleh aq mmg na terime ko balik dlm idup aq..
tp,bile teringat balik ape yg ko wt kt aq..aq rase hati aq menjadi keras untuk tidak terime kau kembali dlm idup aq....
hati aq yg lembut utk terime kau...jadi keras bile teringat ape yg kau lakukan kat aq..
kalau kau na thu..aq na sangat terime kau balik tau...
tp ntah la..susah utk aq terima kau balik ble aq teringat ape yg ko da wt kt aq..
aq memang da maapkan ape yg kau da wt kt aq...
tp..utk terime kau balik dlm idup aq..susah syunk..susah sangat....
sebabnye aq terlalu syg n cintekn ko...dlm idup aq..
aq takot hati aq sakit lg...aq ta kuat na hadapi nie sume andai berlaku lg sume nie...
ta kn de sape yg paham hati aq nie...sume ta kn paham ape yg de dlm hati aq...
ape yg aq na dalam idup aq....termasok ko....
klau ko thu ape aq nak dlm idup aq nie..adakah??kau akn hargai aq....
adakah kau sedar betape besar cinte aq pada kau...???
kalau kau tahu...adekah??kau ta kan sakiti hati aq seperti sekarang nie...
                         aq perlukan jawapan kau...
         tp bagaimana kalau hati aq msih meragui ketulusan hati kau!!!

                       persoalan yang menyukarkan idup aq!!!

Thursday, 3 November 2011

tAk MuNgK!n KeSeD!hAn !n! kEmBaL!...

kesedihan..kau jangan datang lagi...
 aq da penat nangis tau...aq na jadi seperti aq yang dulu..
 yg sentiase ketawe dan happy..aq ta na jadi seorang yang sedih.. aq inginkan
keriangan....
dye datang balik..dye cakap dye rindukan aq... bukan dye je rase rindu..
aq pn rase rindu sngt kat dye..tp,ape aq boleh buat..aq hanye mampu menahan sume nie...
aq hanye mampu doa kan kebahagiaan dye..orang kate...doakan kebahagiaan orang lain adalah mulia..
lagi-2 org tu adelah org yg kite syg...
tp..saat nie,hati aq terlalu kecewa..terlalu remuk dengan kate-2 nye..
yg ta mgkin aq lupekan..kerana ia sungguh perit utk aq lupekan sume yg berlaku
antare aq ngn dye...
 tapi aku ingin menjadi diri aq yg dlu...
tp mcm ne utk aq jadi seperti qimma meowmeow yg dlu...
yg sentiase ketawe ..
yg ta pernah pk masalah walaupun ade masalah....
     Don't Be Sad!!!Please.!!

Wednesday, 2 November 2011

BuAnG sEgaLa KeSeD!HaN!!!..

 hey cume..hehe..:)..
 aq da pk ape yg terba!k utk aq..aq memang ta perlu pk lelak! mcm kau
mungk!n betul ape yg kawan2 aq n kakak aq ckp..
tu mgk!n hanye musl!hat kau ngn dye utk korang dapat bersama...
aq ta kn bodokan d!r! aq...aq ta kn menang!s utk lelak! mcm kau lg..
aq akan kuatkn d!r! aq utk lupekan lelak! mcm kau yg ta ret! mengharga!
orang yg syg n cintekan kau..aq harap kau akan ter!ma balasan dengan ape yg kau wat kat aq..
now!! aq akan buang kau jao2 dar! !dup aq..
ta ade gunenye lag! aq na engat lelak! yg !!!!
 aq ta thu na ckp ape kau n!e...

                   thanks 4 myfwens n my s!ster yg sygkn aq..
                       aq syg kamu sume...muahx..
                                  love u...

Tuesday, 1 November 2011

HaR! sEd!HkU!!

              sampai bile aq akn terus begini!!??...
tiap bangun pagi..aq akan msg dye..aq balik dr kolej msg dye..kalau aq balik umh pontian
 aq tepon dye or msg dye...
            tapi sekarang ta lg...
 kuatkan la semangat aq utk tempuh dugaan ini...
 aq hanye mampu menangis dalam hati...aq ta mampu keluarkan air mate aq lg
             sebab kekeringan..hanye kerana menangis untuk kau...

 kau ta sedar ke??aq terlalu cintekn kau..terlalu syg kn kau....
 hati aq begitu sedih saat ini..aq ta thu smpai bile aq akn tros bersedih seperti ini..
 meskipun suatu hari nnt aq akn mmpunyai tmn bru..msih susah utk aq lupekan kau syunk...
   

       engat aq dalam doa mu syunk..!!.

  salam syunk dari puteri impian!!.
  untuk muhammad zahari ariffin..
   i love u syunk..muahx..aq terlalu cinte dan syg kn kau...